Flash Magic pres cmd

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Prosinec 27 20:33:29 CET 2005

Nepouziva zde nekdo Flash Magic ovladany prikazovym radkem? Nejak se
mi nedari ho rozchodit. Pres oknoidni rozhrani vse funguje jak ma
(COM1 9600, P89V51RD2), ale pres prikazovou radku se mi to nedari
rozchodit. Vzdy mi to vyhodi nasledujici chybu.

c:\Program Files\Flash Magic>fm COM(1,9600) ERASE(3,PROTECTISP) HEXFILE(test.hex,CHECKSUMS,FILL,PROTECTISP)
Flash Magic Version 2.47
(DLL Version 1.95)
(C) Embedded Systems Academy 2000-2005 All rights reserved
Connection failed: unable to connect (no response from device)

Zkousel jsem i ruzne parametr DEVICE, ale nepomaha to. Kdyz programuji
CPU pres GUI tak nejdrive musim CPU resetnout (prepnout do ISP
modu)... nemuze byt bota v tomhle? Prikazova radka se na nic nepta.
Zkousel jsem to ruzne resetovat po spusteni prikazu, ale hazi mi to
stale tu samou chybu.

Diky za odpovedi

--
Michal Grunt