Tisk z Eagle na postscript laserovce - netiskne texty - doreseno

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Prosinec 27 11:50:58 CET 2005

On Wed, 21 Dec 2005, Petr Simek wrote:

> Udelal jsem jeste nejake pokusy - napred s vyssi verzi eagle - zadna zmena.
> Zjistil jsem nasledujici - at ve verzi 4.01 nebo 4.09r2 - kdyz otevru nove
> schema,nakreslim schema, z nej board a natahnu spoje, tak ani ve schematu
> ani na boardu se mi na laserove tiskarne nevytisknou zadne texty. Kdyz si
> ale nakopiruju 'singleside' schema a board z examples, vymazu je a do nich
> nakopiruju svoje schema a board (nebo to vytvorim znovu) tak se texty
> vytisknou ! Pritom pokazde je to font proportional !

Zdravim,

tak jsem udelal dalsi pokusy na WinXP - vse funguje ! Takze problem nebyl
ani ve verzi eagle ani v nejakem nastaveni ale spis v nejake zvlastni
inkompatibilite mezi Eagle a Win98 ...