miniLA

MK info@mcu.cz
Úterý Prosinec 27 11:19:23 CET 2005

> asi pred pol rokom som sa tu pytal na miniLA analyzator od Kostu, ci bude
> zase vydana nejaka "seria"...
> Nevie niekto nejake info? Viac-menej by stacila hotova DPS a XILINX s
> pamatou, osadit to uz nie je problem.

Ano byla "rozjeta" nova akce "miniLA - Urob si sam"
Puvodne do 15.12.2005, nove do 15.1.2006 je mozne si predobjednat sadu
miniLA, ktera bude obsahovat:
- DPS verze 1.2 (opraveny chyby z puvodni verze, doplneno propojeni JTAGu na
LPT port a par dalsich drobnosti)
- XPLD XC95288XL-6TQ144
- SynSRAM AS7C33128BPFS32A-166TQC
- Xtal 100MHz
- a dalsi drobne soucastky a konektory

Vse volne sypane - jiz nebudu zajistovat osazeni

Cena cca 2000,- (zalezi na poctu zajemcu, potazmo objednanych DPS)
Momentalne je cca 7 zajemcu.

Prosim nereste pripadne dotazy zde, ale pouze soukrome

S pozdravem
MK