Pripojenie maleho piezo menica ku procesoru

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Prosinec 26 16:50:05 CET 2005

....ano 0,8 V na piezu moc nepipa ale na kontrolu stisku klavesy to
bohate staci....
Nemusi tam byt zrovna dve 0,8 V diody ale seriova kombinace treba 3V3
zenerek ( proti sobe)
Ja jsem chrel jen naznacit mozne problemy, ktere skutecne byly u AUT
telefonu rady Fs, kde zapouzdreny piezomenic s oznacenim  4FE562 29(32)
byl pouzit v mikrotelefonu jako mikrofon i jako sluchatko. Caste poruchy
mikrofonního zesilovace vznikaly prave pady mikrotelefonu na zem.