matice s tranzistory

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Prosinec 25 18:46:34 CET 2005

No de vo to kolik tech ledek tam je a jak moc maji svitit. Delal jsem taky
multiplex pro takovy ten teplomer, co na nem byla reklama na Sazku. Bylo
mraky ledek, napajeni 80V a asi 2 A :-) Ale jinak vychazejte z toho kolik
ledek se bude prepinat a tolikrat musite mit vetsi proud (proti jedne
ledce). Taky nesmite prekrocit maximalni impulzni proud tech ledek (pro
plnou svitivost je tak omezeny pocet prepinanych ledek) . Podle toho vyjde
tranzistor. Neni na tom co modelovat, staci na to nasobilka :-)

Andel

----- Original Message -----
From: "Radim Hořínek" <cotidotoho@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 25, 2005 6:07 PM
Subject: matice s tranzistory

Zdravim!
Resim takovy problem. porebuju ridit LEDky zapojene do matice. Chci
jednotlive ledky spinat pres tranzistory. Muze mi nedo poradit (nebo dat
link) jaky tranzistor mam dat na radky a jaky na sloupce? (neco jsem
simuloval v EWB,ale zadna slava.) Jde mi o to jaky typ kde dat...
Predem  diky a vsem preju krasne svatky....
R. Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/