RE: stastne a vesele ? - ještě doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Prosinec 25 00:55:41 CET 2005

A pokud by někdo dumal nad scénářem, jak se kukelníci slaňují po fasádě,
aby pronikli do datacentra a zajistili nějaký cenný disk, tak to se řeší
celkem snadno.

To se v obchodě s turistickými potřebami koupí magnésiové křesadlo, v
lékárně se koupí oční kapky a balíček hypermanganu. V libovolném stánku
se koupí balík prskavek a v modelářské prodejně nějaký slušný NiMH
článek.

Lahvička s očníma kapkama se rozřízne, kapky se vylejou, lahvička se
usuší. Do magnéziového křesadla se opatrně (chladit vodou) vyvrtá díra o
do ní se šoupnou dvě prskavky. Celé se to zasune do té lahvičky, obsype
se to hypermanganem a zalepí. Prskavky se omotají tenkým drátem a ten se
přes nějaké čidlo (nějaká čidla) připojí na nabitý článek. Plastová
lahvička se položí na disk, článek se někam uloží v boxu počítače.
Paranoidnější jedinci mohou spínač vylepšit i o čidlo přiblížení,
světelný snímač či telefon přijímající SMS.
Pokud se spínač sepne, tak se odpálí prskavky a magnéziové křesadlo se
diskem propálí tak za cca. 30 sekund za doprovodu světelných efektů,
které zmatou přístoje na noční vidění, které bude mít jistě URNA na
ksichtě.

Zdraví PavelK