stastne a vesele ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Prosinec 24 20:20:25 CET 2005

No, já bych radil při příležitosti svátků klidu a míru tak nejančit.

Všechno tohle už se stejně dávno (tak asi 10 let) všelijak eviduje atd.

Takže doporučuji zachovat klid a někdy o svátečním odpoledni nahodit
Google a vygooglovat si hesla typu "PGP", "encryption", "anonymous
remailer", "USENET news", "HTTP anonymiser" a další. :-)

Zdraví PavelK