Vesele vanoce

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Prosinec 24 12:04:04 CET 2005

Ja se tez pripojuji, tem co vanoce prozivaji preji prijemne proziti
vanoc a tem co vanoce nedrzi a pouze je prezivaji (coz je vicemene i muj
pripad) preji pohodove preziti vanoc.

Pavel

P.S.

> P.S.: Podle toho jak jsem dnes rano jel do prace poloprazdnym mestem tak

jojo presne takto vcera vypadala i Praha az na preplnena parkoviste u
obchodnich center.

> uz vsichni budou dnes doma vrazdit stromecky

No Vy si sice delate srandu ale ja jsem pred tydnem v podstate stromecek
vrazdil ;) Jeden smrk na zahrade nam trochu pocuchal velky vitr takze
jsme jej zhruba o polovinu (4m) zkratili a ze spicky mame stromecek
(jinak by to letos opet resil maly stary umely stromecek na stole a par
vetvicek ve vazach).

> a zdobit kapry. :-)

No ja nevim kapra nemusim ale co si tak vybavuji tak se na taliri zdobi
koleckem citronu, ne? ;)