[MECH] frezovani a soustruzeni snadno a rychle :-)))))

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Prosinec 23 19:47:19 CET 2005

Dík, tu mám ještě ze školy :-). Je to naprosto skvělý souhrn strojařiny.
  Jedna z nejcennějších knih co mám. Ale je to souhrn teorie a
strojnických tabulek. Já bych potřeboval spíš prakticky zaměřenou knihu
o soustružení a frézování. Rady, postupy, broušení, užití různých typů
nástrojů a pod... Předpokládám, že něco podobného měl na mysli i MK.

	Martin.