zkusenosti s printed

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Pátek Prosinec 23 14:16:17 CET 2005

No já teda jen zírám. Já u nich letos začal a naprostá spokojenost. Ceník vždy seděl s reálem, mimo jiné tuhle službu si moc pochvaluju. Dá se reálně hýbat s parametry desky a hned vidím, jestli se to či ono vyplatí nebo ne. Bral jsem od nich sice jen pár zakázek, ale naprostá spokojenost. První někdy na jaře a poslední asi před dvěma týdny. Bez výhrad. A kdo mě zná, ví jakej jsem šťoural. S nikým z této firmy se osobně neznám a ani nijak jinak s nimi nejsem spolčen. To jen pro pořádek, kdyby to někdo viděl jako reklamu.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou