[MECH] frezovani a soustruzeni snadno a rychle :-)))))

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Prosinec 23 13:20:17 CET 2005

Obavam se, ze tihle lide se na webech moc nevyskytuji. Rozhodne jsou k
mani ucebnice pro ruzne ucnaky - obory soustruznik, kovoobrabeni,
nastrojar a vsechny tyhle ruzne obdoby.

Mam doma ruzne knizky po tatovy kdyz byl v uceni, ale to je tak 1960
takze je asi zbytecne je uvadet pac je asi nesezenes.

RadekCX