[MECH] frezovani a soustruzeni snadno a rychle :-)))))

L. Pikulík picom@volny.cz
Pátek Prosinec 23 13:06:44 CET 2005

Tady jsou doporucene otacky pro ruzne vrtacky
http://www.medin.cz/navody/PL0039.pdf

Rezne rychlosti pro soustruzeni a frezovani jsou ve strojirenskych
tabulkach.
Presnou tabulku ti nikdo neda, zalezi na spouste promennych (rychlost posuvu
nastroje, uhly brouseni, material, chlazeni, pozadovany povch obrobku,.....

Lubos