Vypinac - poloha

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pátek Prosinec 23 11:02:20 CET 2005

Snazte sa co najviac svetiel v dome ci v byte ovladat dvoma alternativnymi vypinacmi.
Tak budete mat polohu "zapnute" raz hore, inokedy dole. Potom si
odvyknete riadit sa polohou vypinaca.
Viem, ze ovladat svetlo na zachodku dvomi a viac vypinacmi sa zda
nezvykle az zbytocne, ale co by clovek neurobil pre dobro veci. :-)))
IK

Prajem Vam vsetkym pekne sviatky