Re: RC5 příjmač

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Prosinec 23 09:57:52 CET 2005

Slabý signál? Co leze z výstupu SFH506? Nejsou impulzy nějak roztřepané od
šumu? Některé přijímače (možná všechny) mají doporučeno 100 ommů v napájení
a nějaký blokovací kond. Máte to tam? Není napájení zarušené procesorem? A
souhlasí nosná frekvence přijímače s vysílačem? To by taky snížilo dosah.
Anděl

----- Original Message -----
From: <hwlist@scoperius.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 23, 2005 9:37 AM
Subject: RC5 příjmač

Mám příjmač a dekodér RC5 postavený na bázi SFH506-36 a AT89C2051. Při
krátké vzdálenosti vysílače od čidla (cca 1m) vše funguje jak má, při
delších vzdálenostech není dekodovaný údaj správný. Ve vysílači probém
není, zkoušel jsem více typů. Program se zdá taky v pořádku jinak by
nedekódoval správně vůbec.

Nemáte nějaký nápad kde je chyba?

Petr