Hořák

Petr Zbránek petr.zbranek@ksprogram.cz
Pátek Prosinec 23 09:03:04 CET 2005

>Já na Proxxon nenadávám. Sám mám pár jejich stroječků a mechanizmečků,
>včetně toho jejich nepřekonatelného plamenometu MFB/E.
>Zdraví PavelK
http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_ostatni_1.htm

Já jsem uvažoval že si koupím HOŘÁK GASMT1:
http://www.pselectronic.cz/ishop/shop_bottom.php?sess=ce9d6620a6f2eb7f26a39684dc257777&sk=746#det

nebo:
http://www.conrad.cz/detailPage.asp?DPG=60747

Mohl by se někdo poděli o nějaké zkušenosti či srovnání???

PZ