Re: Vrtačka PROXXON Micromot50 - doplnění

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pátek Prosinec 23 00:23:39 CET 2005

krasny strojcek, je to Vasa praca?

OK

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 22, 2005 11:46 PM
Subject: RE: Vrtačka PROXXON Micromot50 - doplnění

Abych jenom nekritizoval.

Správná vrtačka na plošné spoje by měla vypadat nějak tak, jak je
uvedeno v příloze, která snad projde.

Jedno světlo šikmo shora, druhé pod tišťákem. Do sdířek "Motor 2" se dá
připojit něco na 12V/2A. Typicky foukadlo nebo vysavač na odfukování
špon.
Vrtačka je vyvážená, takže motor s vrtáčkem lze přitlačovat lehce
ukazovákem pravé ruky.

Zdraví PavelK

http://www.eset.sk