Zalozni zdroj 12V se Sealed aku...

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Prosinec 22 22:08:03 CET 2005

Poslal jste prispevek 2x.

Jsou dve moznosti jak nabijet "gelovky" tedy co se tyka napeti - bud
nabijite jednorazove a pak lze nabijet az na cca 15V spis osobne nabijim
o neco min a nebo ji udrzujete trvale pod nabijecem jako zalozni zdroj a
pak se doporucuje nabijet na 13.8V.

Nabiji se zasadne zdrojem KONSTATNIHO napeti s omezenim maximalniho
proudu. Muzete pouzit treba LM317 nastaveny na napeti 13.8V a na
vystupni nohu mu date nejaky maly odpor ktery omezi maximalni proud.
Tusim ruzne priklady zapojeni najdete v kat.listu LM138_338. Ten co mam
ja je to na strane 13 Simple 12V Battery Charger.

Jinak udaj v Ah nerika nic o proudech - tahle jednotka udava kapacitu
baterie. To jaky baterie snese nabijeci proud bude nejspis uvedeno primo
na jejim obalu.

RadekCX