Snizeni dani

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 22 11:00:08 CET 2005

Ono extremni nadhodnocovani zaloh je klasicky priklad kdy dochazi k cituji:
"zakryvani skutecneho stavu veci stavem formalne pravnim".
Jednoduche ucetnictvi, je zaroven danovou evidenci a do nakladu, ktere maji
vliv na vysi danove povinnosti lze uplatnit pouze to co slouzi k zajisteni a
udrzeni prijmu. Coz nesmyslne vysoka zaloha OSSZ jiste neni, protoze dotycny
pro ni nema zadny pravni duvod.

Pokud by u dotycneho FU provadel kontrolu, bude kontrolni zaver vypadat asi
takto: Zalohy ve vysi 100000 neslouzi k zajisteni a udrzeni prijmu, nejsou
tedy danove uznatelnym nakladem ve smyslu zakona 586/192Sb.
Z vyse uvedeneho vam domerujeme dan ve vysi x a penale ve vysi 3x. S
pozdravem vas mily urednim, dekujeme, ze nam prispivate na 13 a 14 platy.
Nasledovat bude pripadne domerek zdrav a soc. poj. + penale za tyto platby.

Budete se moci odvolat, ale jedine ceho dosahnete je uznani soc.poj. ktere
melo byt skutecne zaplaceno na nic jineho nebudete mit dukazni prostredky a
dukazni bremeno je na poplatnikovi!

I kdyz FU nesnasim, musim konstatovat, ze v tomto pripade bude mit pravdu a
bude postupovat v souladu se zakonem. Jinak by proste kazdeho 31.12. slo
OSSZ poslat vse co jsem vydelal, oni by mi to 5.1. vratili a ja bych  nikdy
nic nezaplatit :-).
Vlastne mam smulu my vedeme podvojne ucetnictvi a tam se optimalizuje jinak
:-)

Pavel Novotny napsal(a):

> Tak muze FU
> zkonstatovat, ze jde o ucelove vyhybani se danove povinnosti a mam smulu.

Tuto formulaci jste prosim videl kde (tedy v jakem zakone)? Protoze jen
ten ma smysl, ne neco, co si vyslinta nejaky blb na FU opily "moci"....

Jinak receno: budme ferovi navzajem a co nejtvrdsi k vnucovanemu
prizivnickemu spolku zvanemu stat...

--
Jirka