Re: Snizeni dani

Karel Radkovský Karel.Radkovsky@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 22 10:26:29 CET 2005

Dobry den,

kdyz jsme u tech dani, tak jeden priklad z praxe: jisty zivnostnik (kamarad) si koupil mezi svatkama na konci roku osciloskop za radove 200kKč, aby si ho mohl odecist jeste ten rok ze zakladu dane. Pri financni kontrole FU zamitl uznat tento vydaj s tim, ze do nakladu si muze dat jen polozky slouzici k zajisteni a udrzeni prijmu, a ze ten osciloskop ten dany rok k tomuto ucelu urcite neslouzil...
... a takovy je zivot :-(. Dukazni bremeno je ve vetsine pripadu na poplatnikovi a tak to nejakymu urednickovi dokazujte, ze jste potreboval 31.12. vecer novy drahy osciloskop :-).

S tim prispevkem od p. Novotneho to bude asi podobne...

S pozdravem
--
Ing. Karel Radkovsky
www.dioda.cz