Stranka projektu DDS generatora

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 22 00:25:41 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> Vytvoril som stranku celeho projektu na
> http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/DDS/
> Privitam od sirokeho publika nejaku odozvu ku celemu projektu...

Drobny dotaz:

"Všetky publikované materiály na týchto stránkach sú chránené autorským
zákonom a ich ďalšie šírenie a použitie na inú ako osobnú potrebu je
možné len s písomným súhlasom autorov."

Zivnostnik (nebo s.r.o., to je jedno) si popsanou konstrukci postavi a
bude ji pouzivat pri podnikani. Jak to vidite?

Samozrejme by kdekdo rekl "ty vole, vyser se na ty kecy a proste to
normalne postav", ale ja takhle nehraju a proto me zajima nazor autora...

--
Jirka