HDO,Spinani bojleru???

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Středa Prosinec 21 23:15:22 CET 2005

odpoved na otázku 2

prijimacem HDO se prohani nula - je na nem prepinaci kontakt - přivod primo
z N(PEN)
jeden kontakt na elektomer přepínaní sazby a druhy na rele ci stykač. V
elektoměrovém rozvadeči je plombovaný jistič pro napájení HDO - neměřený, na
blokovací relé si už dáte jistič svůj měřený.
Je to proto,aby při poruše na blokovacím stykači nevypadlo napajeni HDOčka.
Jednotlive energetiky
vydavaji manuály jak má být co zapojeno. Jinak třeba na www.ello.cz maji
zapojeni svych rozvadečů
- sice funkční ale energetici by se mohli sprajcovat - je lepší to udelat
podle nich.

Toť fše

DJ
----- Original Message -----
From: "Marek Pavlu" <pavlu@hwg.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 21, 2005 10:15 PM
Subject: HDO,Spinani bojleru???

Zdravim,

Zajimalo by mne, jak se provadi navazani signalu do rozvodne site.
Nasel jsem jen schema, kde se z generatou(trafa) s vystupem hvezda navazuje
signal pres jedno vinuti trafa spojene seriove se středním nulovym vodicem.

Pouziva se jeste nejaky jiny zpusob???

Druha otazka je, jak se provadi sepnuti bojleru?
Spina se mu faze, kdy prijde impulz do hodin a nebo se pripojuje a odpojuje
i nula???

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0551-2, 20.12.2005
Testovano: 21.12.2005 22:15:44