FM radio - stereo zahada?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Prosinec 21 14:50:22 CET 2005

Ako som kedysi pisal, ze mam kartu SF16-FMD2, tak ked som ju aktivne
pouzival, mal som ten isty pocit. Signal stereo bol nahodeny takmer
vzdy, ale len pri silnych staniciach som mal naozaj aj posluchovy
stereo dojem. Skratka tiez sa mi zdalo, ze karta klame... tam je chip
TEA5757. Skuste poladit ine stanice, hlavne silne.

miro