Tisk z Eagle na postscript laserovce - netiskne texty

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Prosinec 21 13:50:48 CET 2005

On Mon, 19 Dec 2005 Serych@panska.cz wrote:

> Zcela uspesne, ale zrejme tam mam nastaveny ten vektorovy font, jak tu nekdo
> uvadel.

Udelal jsem jeste nejake pokusy - napred s vyssi verzi eagle - zadna zmena.
Zjistil jsem nasledujici - at ve verzi 4.01 nebo 4.09r2 - kdyz otevru nove
schema,nakreslim schema, z nej board a natahnu spoje, tak ani ve schematu
ani na boardu se mi na laserove tiskarne nevytisknou zadne texty. Kdyz si
ale nakopiruju 'singleside' schema a board z examples, vymazu je a do nich
nakopiruju svoje schema a board (nebo to vytvorim znovu) tak se texty
vytisknou ! Pritom pokazde je to font proportional !

Zajimava vec - knihovna s mym prvkem ktery ma pouzdro DIL s vetsimi pady -
v prvnim pripade po vneseni do schematu je na boardu spravne, ovsem pri
pouziti te 'singleside' predlohy z examples jsou najednou na boardu jako
pady male krouzky. Kdyz dam change package tak v nahledu u pouzdra vidim ze
ma spravne velke pady ale po jeho zvoleni je to na desce blbe...

Reknete - nepos**li by jste se z toho ?