Naradi Proxxon

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Prosinec 21 11:06:27 CET 2005

ja jsem si koupil sklicidlo proxxon k nejakymu cajku z globusu a
normalne to pasovalo, takze to mozna bude nejakej standart, kterej se u
tehle vrtacek vyskytuje.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Wednesday, December 21, 2005 10:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: Naradi Proxxon

No tak v tom pripade je asi vsechno jasny - na ty moji je zlute!! A
rozhodne jsem ji videl na hodne mist se zlutym knoflikem prodavat.
Takze vsechny tyhle cajky jsou sedej dovoz?

Jinak zavit ma nejake divne stoupani - jak jsem to rozebiral tak jsem si
to meril, ale mam to doma a jeste jsem se nestihnul kouknout do
strojnickejch tabulek zda to necemu odpovida.

RadekCX

Rt napsal(a):

> [...]
sklicidla/klestiny.