zkrat v obrazovce

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 21 07:16:49 CET 2005

Neni to ani tyden co bezel na kabelovce (spis to asi byl nejakej
nemeckej kanal) nejakej dokument jak soudruzi z NDR v nejake laboratori
delali test ruznych LCD a plasmovek. Bylo to takovou naucnou formou, kdy
nejakej Helmut u toho povidal co ma jake vady a vyhody. Co jsem mu tak
rozumel tak je to zatim 50:50 s tim, ze u obou platforem bude probihat
rychlej vyvoj.

Co jsem tak pochytil tak LCDcko proti plasme prikon cca o 30-50% mensi.
Plasma ma zase lepsi parametry pri silnejsim osvetleni. Co se tyka
zobrazovani a podani barev tak je to opravdu 50:50 a zalezi co zrovna na
te obrazovce je - treba plasma ma neskonale problemy s dosvitem komurek
(to tam ukazovali moc pekne nejakyma blikacima plochama s ruznyma
barvama rychle za sebou - degraduje to barvu protoze se micha do te nove
ta predesla). U staticke sceny zase podani barev bylo lepsi u plasmy.
Pozorovaci uhly uz jsou temer stejne u obou technologii. Bylo tam toho
docela dost.

RadekCX