RE:Polovodiče - dotaz

David Veramon david.veramon@seznam.cz
Úterý Prosinec 20 14:25:47 CET 2005

Tranzistor BSP297 bych asi nahradil, TC4426 jsou dva budiče MOSFET v jednom
pouzdře, tak ten snad taky, ale HV9110 je obvod pro spínané zdroje se
vstupním napětím až 120V, tak tady nevím, viděl jsem jej poprvé, stejně tak
jako SG2524. Nechtěl bych moc experimentovat, je to měnič z 50V až 100V DC
na 230V AC s automatickým přifázováním k síťi, takže poměrně složitý
výrobek. Odvařil jsem jej nešťastnou náhodou, když jsem programoval sériovou
komunikaci mezi měničem a PC a zapoměl jsem v pozdních nočních hodinách na
dvojí zem, která se mi pěkne vyrovnala právě přes uvedené součástky. Na MCU
mi jeden kolega poradil Farnella, tak zkusím ještě tam.David.

Tenhle dotaz rozhodne neni OT.

Co jine alternativy, nevyrabi nejaky jiny vyrobce pinove kompatibilni
alternativni io?