zkrat v obrazovce

aze azehw@volny.cz
Úterý Prosinec 20 19:09:02 CET 2005

Hi, na téma "Philips" ano či ne tady nedávno běžela diskuze. Pro mne s
předem jasným výsledkem (na základě vlastních zkušeností a zkušeností
známého) - od Philipese ani škrabku na brambory.
AZE

----- Original Message -----
From: "Prichy" <prichy@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 20, 2005 6:38 PM
Subject: Re: zkrat v obrazovce

Zdravim.

Rad bych sdelil jednu zkusenost.
Pred dvemi lety jsem kupoval televizi, vybral jsem Philips
Kdyz jsem prisel domu, a "vyhahl" ruco 70-ku rozbalil a zapnul
tak jsem se nestacil divit, bila byla bila pouze nekde, jeden roh
dole do modra, druhy docervena a jeste navic rozostreno.
Co bylo nejhorsi, ze geometrie obrazu byla silena !!! Jestlize
kamera prejela po okoli a nedej boze byli v pozadi napr. stromy,
bylo videt jak se priblizuji a oddaluji!! Panoramaticky obraz k
pohledani :-)
Nebudu to prodluzovat....pri reklamaci jsme po dalsich
peripetiich zjistili, ze vsechny Philipsky maj tuto chybu.

Jak z toho ven, (nejradsi bych ji vratil a nekoupil nic, ale
bylo to na splatky a nedalo se nez platit :-( )
Doma jsem "udelal" DVD a bilou, zlutou, zelenou cernou
modrou.....a dalsi barva, co me napadli, pak kruznice
sachovnice a podobne veci na test geometrie obrazu.
S prodavacem jsem toto DVD pustili, do vsech televizi co
byli na kramu. Pral bych kazdemu videt jeho oblicej :-D :-D,
jeste ted se smeju, kdyz si vzpomenu, jak telky za 40 litru a vic
meli misto bile vyditelne zluty, ci nacervenaly odstin a sachovnice
tak krive, ze bypadali jak cilovy praporek.....ani jedna televize
nebyla v poradku......na mou dusi!!!
Jak to dopadlo.....nakonec jsem zvolil Panasonic jako kompromis
ale nejlepa vypadala Sony za 12000 (bal jsem se nedostupnosti
servisu.

takze barvy nastavte jak se vam to bude libit.....vyrobci si s tim
take nelamou hlavu :-D

Prichy

PS: moje zkusebni DVD jsem venoval prodavaci....rikal, ze
by radsi od te doby prodaval sterea :-D
plazmovky ....bylo po barevne i geometricke strance ok :-)