zkrat v obrazovce

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Prosinec 20 18:39:18 CET 2005

To je mi sice jasne, ale dosahnout to ... uf... Jina seda byla pri ztazene
regulaci kontrastu (jas v obrazku 256 256 256) a jina kdyz byl kontrast
naplno a maly jas jsem udelal zadanim prislusne tmave plochy. Asi takhle:
dokud jsem se spokojil s monitorem takovym jaky je, nejake drobne rozdily mi
tak moc nevadily. Ted kdyz je "nastaveny", si ho mnohem vic vsimam  vadi mi
uplne vsechno :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 20, 2005 5:55 PM
Subject: Re: zkrat v obrazovce

Stupnice sede musi byt seda ve vsech odstinech.

Danhard
******

Ono to chce i nekoho kdo ma na ty barvy cit. Ted jsem si upravoval fotky,
abych si je mohl nechat udelat. Se dvema jsem bezel do minilabu, ze si podle
nich nastavim monitor. Po pul hodine krouceni trimrama jsem nevedel jak ma
vypadat bila a chodil jsem se na ni divat na cernobilou televizi. Po dvou
dnech co jsem si barvy nastavil, mi pripada ze je ten monitor trosicku do
zelena. Ale treba od toho chci moc :-)
Andel