Zpetnovazebni regulator DC motoru

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Prosinec 20 17:24:19 CET 2005

Na stabilitu sa treba pozriet aj tak.
Pri analogii s PLL je VCO tiez integrator a v spatnovazobnej slucke sa
vzdy vyskytuje dalsi integrator na vystupe fazoveho komparatora. Podla
poctu integratorov ma potom slucka prislusnu odozvu (dokaze kompenzovat
zmenu fazy, frekvencie, skok frekvencie a pod.) co v pripade stroja asi
bude dolezite, lebo zotrvacnost motora sa zrejme bude menit so zatazou
na vretene.
b.