Zpetnovazebni regulator DC motoru

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Prosinec 20 16:58:09 CET 2005

DV> no filtrovat signal z fazoveho detektora treba v kazdom pripade, pac sa
DV> tym definuju parametre regulacnej slucky. Vystup je potom DC napatie,
DV> ktore by bolo asi pouzite ako zdroj referencneho napatia PWM regulatora.
DV> Myslim ze toto by bola najschodnejsia cesta...
DV> b.

Vsak jsem to tak myslel. Mozna pouzivat prilis heslovite vyjadrovani,
podle prastareho "Chytremu napovez,....."

Druhy bod samozrejme implikuje vyhlazeni, ridit generator PWM pulsy by vyrobilo
nejspis zajimavy druh modulace. Nehlede na to ze specialne vystup
komparatoru II v 4046 vyzaduje kapacitu na vystupu, je to nabojova
pumpa.

Tomas