Oprava horkovzdušné trouby

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Úterý Prosinec 20 16:50:23 CET 2005

Dík moc. Hold je kaput. Před tou šupou trouba ale bez problému fungovala
a nejde mi na rozum proč ten procesor odešel. Ale musím se bohužel
smířit s tím, že už to je tak.
Dík moc všem. Trouba skončila ve skladišti náhradních dílů. Další troubu
má sestra a druhou já, takže se to ještě někdy může hodit :-). Bohužel
nejde o tento procesorem řízený typ, takže nemohu zkopírovat program.

	Martin.