A tohle znate?? (DPS)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Prosinec 20 16:06:54 CET 2005

Kde berete jistotu ze jsem to myslel vazne?
Pravda mel tam byt treba smajlik, aby to bylo jasnejsi, ale opravdu mi v
prepoctu 170kc za 4.5m folie neprijde k nezaplaceni.
Vlastne takova reakce, na to, ze tam ukazuji civku s odhadem 50m a cenu za
4.5m, klasicky obchodicky podvudek.
Nerozciluje mne to, jsem v klidu. Budte taky! Timto bych to uzavrel.
Jakub Ladman