zkrat v obrazovce

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Prosinec 20 14:41:28 CET 2005

Ono to chce i nekoho kdo ma na ty barvy cit. Ted jsem si upravoval fotky,
abych si je mohl nechat udelat. Se dvema jsem bezel do minilabu, ze si podle
nich nastavim monitor. Po pul hodine krouceni trimrama jsem nevedel jak ma
vypadat bila a chodil jsem se na ni divat na cernobilou televizi. Po dvou
dnech co jsem si barvy nastavil, mi pripada ze je ten monitor trosicku do
zelena. Ale treba od toho chci moc :-)
Andel