Re: Vrtačka PROXXON Micromot50

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Prosinec 20 13:15:07 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 20.12.2005:

> Kdyz se tady rozjela takova pekna debata na tema rucniho naradi,
> mohli by jste mi prosim rici Vas nazor na vrtacku proxxon micromot
> 50? viz http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_vrtacky1_1.htm Je
> to novejsi model micromotu 40. Planuji ji vyuzivat na vrtani
> plosnych spoju, mam ji uz doma, ale jeste jsem s ni nic nedelal.

No nevim, na plosne spoje, pokud chces obcas vyvrtat i vetsi dirky,
bych doporucil spis FBS 240/E (uplne nahore):

http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_vrtacky_1.htm

Ale kdyz uz mas tu, co uz mas, tak to zkus s ni.

> Jeste bych si k ni chtel koupit nejaky stojan, mozna i ten od
> proxxonu, ma jej nekdo? Je pouzitelny? A co napr. stojan prodavany v
> GESu PVR 512 za nejakych 1500kc? Vyrabim i dvouvrstve plosne spoje,
> a tak potrebuji aby byl vrt naprosto presny a kolmy, tudiz na
> vrtacku a stojan jsou u mne kladeny velke naroky.

No na to, ze klades velke naroky, sis koupil jen 40W vrtacku, no.
Stojan tenhle MB 140/S je podle me vyhovujici:

http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_stojany_1.htm

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem