Vrtačka PROXXON Micromot50

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Úterý Prosinec 20 11:38:42 CET 2005

Kdyz se tady rozjela takova pekna debata na tema rucniho naradi, mohli
by jste mi prosim rici Vas nazor na vrtacku proxxon micromot 50? viz
http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_vrtacky1_1.htm    Je to novejsi
model micromotu 40. Planuji ji vyuzivat na vrtani plosnych spoju, mam ji
uz doma, ale jeste jsem s ni nic nedelal. Jeste bych si k ni chtel
koupit nejaky stojan, mozna i ten od proxxonu, ma jej nekdo? Je
pouzitelny? A co napr. stojan prodavany v GESu PVR 512 za nejakych 1500kc?
Vyrabim i dvouvrstve plosne spoje, a tak potrebuji aby byl vrt naprosto
presny a kolmy, tudiz na vrtacku a stojan jsou u mne kladeny velke naroky.
Diky za odpovedi
Karel