Zpetnovazebni regulator DC motoru

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 20 11:30:32 CET 2005

Uz jsem o tom take premyslel, ale ma to hromadu nevyhod z hlediska
ovladani - procesor bych tam musel mit stejne kvuli rizeni z RS232 a
jeste bych musel resit DA prevod. Ja jsem take vazan tim, ze musim tohle
rizeni vretena navrhnout kompatibilne s tim nasledne zamyslenym s BLDC
motorem takze by melo umet temer vse co umozni to dalsi.

Zatim varianta kdy MCU generuje PWM a dela korekci podle snimace je
obvodove vyhodnejsi a je to jen otazka vymyslet nejaky vhodny postup jak
vyresit nerozskakani regulace. Bohuzel zatim me nic genialniho neosvitilo.

Jen abych upresnil - regulace nemusi a asi ani nebude spojita - staci mi
cca 10 kroku na cely rozsah otacek - s tim, ze dolni polovina bude
obsazena jemneji.

RadekCX