Oprava horkovzdušné trouby

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Úterý Prosinec 20 10:07:07 CET 2005

Aha, nějak jsem žil v přesvědčení, že se resetuje v úrovní H a že je to
tedy v pořádku. A má vliv držení v reset na kmitání oscilátoru ?
Oscilátor měřím sondou 1:10 BP7723 od osciloskopu BM566. Že může
vypadávat vím, ale obvykle je "mech" vidět už při těsném přiblížení
sondy. Tady ale ani ťuk. Ani na žádném vývodu jsem žádný signál nenašel.
Zkoužel jsem mu na reset přivést +5V a nic se nezměnilo.

	Martin.