maly kviz na utorok - male ohrevne teleso

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Prosinec 20 00:22:51 CET 2005

Jaky vykon to ma mit?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kalin.Oleg
Sent: Monday, December 19, 2005 10:52 PM
To: HW-news
Subject: maly kviz na utorok - male ohrevne teleso

poznate niekto tuto suciastku? ospravedlnujem sa za prilohu, ale je to asi
jediny sposob, ako najjasnejsie popisat dany problem.
pri hladani maleho zdroja tepla mi napadlo rozobrat tavnu pistol na lepenie
silikonovymi tycinkami. vysledok je v prilohe. ta suciastka je napajana
priamo zo siete. rozmery to ma (v zlozenom stave)  - sirka 10 x vyska 6 x
hrubka 2 mm. su to dva medene pliesky (kontakty, elektrody), medzi ktore je
volne vlozeny "kamienok - kvader" z mne neznameho materialu. cele je to
zabalene vo folii, aby sa to nerozpadlo.
pokial to je pripojene na siet, zohraje sa to velmi rychlo (cca 1min) na
teplotu 138 C.
velmi rad by som mal podobnu suciastku, ktora by dokazala dosiahnut teplotu
okolo 400 C.
ak poznate, poradte prosim. ak by ste vedeli, kde to kupim, budem stastim
uplne bez seba.
moj bojazlivy predpoklad je, ze by to mohol byt peltierov clanok. zatial som
vsak peltierove clanky videl iba v katalogu a teda neviem, ci je moj odhad
spravny. navyse som videl iba clanky napajane jednosmernym napatim.

OK