OT Tlumic na zbrane ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Prosinec 19 20:49:36 CET 2005

Schválená paintballovka je zbraň kategorie D, kterou si může koupit
kdokoliv. Schválené příslušenství do této kategorie určitě taky zapadá. Ve
chvíli, kdy někdo tuto zbraň jakkoliv upraví, automaticky se z ní stává
zbraň kategorie A. V tomto myslím zákon mluví docela jasně.
Pokud je ta paintballovka podomácku dělaná a není schválená, tak je to zbraň
kategorie A a nabonzovat to jde... ;)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death