OT Tlumic na zbrane ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 19 15:16:01 CET 2005

No to je prave to o co gou - kdyz ho bude mlatit jen rukama a pujdu mu
pomoct tak nemuzu vedet, ze o vterinu pozdeji nebudu ten co kouka do
hlavne a bez jakekoliv sance mne odpraskne. Ono se to totiz neda poznat
co ma dotycnej v podpazdi.

Takze ted se na to vybodnu nemam duvod proc si nemyslet ze dotycny je
ozbrojen - pokud ale budu vedet, ze je opravdu problem zbran vlastnit
tak mi to neprijde jako prilis zvysene riziko jit pomoci.

RadekCX