OT Tlumic na zbrane ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Prosinec 19 15:09:03 CET 2005

>Hmmm to je presne dusledek toho co moznost vlastnit zbrane prinasi.

Promiňte, ale tak trochu mi unika pointa, dotyčný měl zbraň samozrejme
ilegálně a tak nevím jak z toho lze něco odvozovat.

>Priste az uvidim, ze nekoho mlati tak se otocim na podpatku a mazu pryc
- ze to bude treba zrovna Vas syn  (predpokladam, ze cela Vase rodina
nenosi zbrane)
Na to jste přišel jak, v popisované události nikdo nikoho nemlátil. Pokud se
náhodou připletete k události, kdy někdo bude na někoho jiného mířit zbraní
tak doporučuji cokoliv jen se proboha nezačněte s křikem hnát k tomu co drží
zbraň, je to přesně ta situace, kdy mu nedáváte moc možností jak reagovat a
statistiky říkají, že je 60% pravděpodobnost, že po vás vystřeli.
Pokud by tím rukojmím byl můj syn tak doufám, že v okolí žádný samozvaný
hrdina nebude, ono to je totiž bezpečnější pro všechny zúčastněné, jak se
začne jednou střílet tak je celkem jedno zda zůstane jeden nebo dva mrtví.
Nikdo po vas nechce aby jste byl prizdisrac :-), právě naopak, když někdo
někoho někde mlátí a síly v "souboji" jsou očividně nevyrovnané tak je
naprosto na místě se pokusit zasáhnout, ale pokud je ve hře střelná zbraň
tak se pravidla hry trochu mění.

> Nicmene vzhledem k tomu, ze je vsude kolem zbrani hromada a
nemyslim si, ze je problem si ji nekde opatrit (staci dojit na nejakeho
dedka na vratnici).
Kdybych vedel, ze je problem si nejakou zbran obstarat slo by se mi tam
mnohem lip.

Není to protimluv, v první větě píšete o získání zbraně formou loupežného
přepadení a v druhé píšete o tom, že chcete, aby to byl větší problém.
Za loupežné přepadení je dva až deset let , přičemž LP za účelem získání
zbraně je za minimálně 3 roky.