OT Tlumic na zbrane ?

MK info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 19 15:05:50 CET 2005

> Jezis, ja si s tebou nechci psat soukrome, ty jsi vzdycky vzteklej,
> kdyz pisu neco, co se ti nelibi :-)

Nejak jsem Ti Petre ublizil, slapl Ti na kuri oko, ci snad jinak zhanobil
Tvou cest ??? Promin, ale nejak nechapu Tvou osobni vendetu proti me
malickosti. Tohle je jiz nevim pokolikate za posledni dobu, kdy jsem se
naprosto obecne vyjadroval k nejakemu tematu a byl Tebou napaden s tim, ze
mi byly podsouvany nazory a argumenty, ktere jsem nikdy neuvadel, jsem
osocovan ze vztekania etc. Petre promin, ale opravdu si nejsem vedom nejake
hanebnosti, kterou bych na Tobe spachal.

> No nevim, nic me nenapada.

Me napada, ale velmi matne si vzpominam na slusnou vychovu, ktere se mi
kdysi v mladi dostalo :-))))

S pozdravem
MK

PS: Mimochodem, podivej se (pokud muzes) na nasi debatu z unora 2004 na tema
"ADMIN: OT: ADMIN Delphi 6 free" - takhle s odstupem casu fakt dokazes
pobavit :-))))))))))