OT Tlumic na zbrane ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 19 14:24:39 CET 2005

Hmmm to je presne dusledek toho co moznost vlastnit zbrane prinasi.
Priste az uvidim, ze nekoho mlati tak se otocim na podpatku a mazu pryc
- ze to bude treba zrovna Vas syn  (predpokladam, ze cela Vase rodina
nenosi zbrane) je jedno - v teto spolecnosti muze mit zbran kazdy a
nehodlam riskovat, ze si po mne streli - nemuzu vedet, ze dotycnemu
prave jeho zubar blbe vyvrtal zub a utocnik si to s nim prave vyrizuje a
je soku, aby byl pak nasledne zprostenej viny. Na rozdil od noze nemam
proti kveru zadnou sanci (k utocnikovi ani nedojdu a ani neutecu) tak
proc se o neco pokouset.
Pokud ma byt cilem, aby se tohle delo tak znovu rikam - dekuji nechci -
to radeji prijmu riziko, ze se k necemu pripletu  - snazim se to
minimalizovat co to jde - ac rozhodne nejsem zadnej prizdisrac.

Asi pred dvema roky jsem zde resil jednoho meho souseda (nedokazali mu
vrazdu vlastni zeny, ac podle vysetrovatelu si byli jisti ze to udelal),
ktery se vratil z kriminalu (zasili ho aspon za to co slo) a zacal nas
terorizovat kvuli tomu, ze chodime po byte a PRY dupeme (bydli pod
nami). Kdyz to skoncilo u toho, ze se pustil do moji zeny s klukem na
chodniku (to uz jsem podal stiznost na policajty a mesto) - dosel jsem
si k nemu a vysvetlil mu, ze dopadne velmi spatne jestli bude
pokracovat. Nicmene vzhledem k tomu, ze je vsude kolem zbrani hromada a
nemyslim si, ze je problem si ji nekde opatrit (staci dojit na nejakeho
dedka na vratnici) hodne jsem se rozmejslel zda to mam udelat - ne kvuli
okamzite udalosti (i kdyz jsem nemohl vedet zda nema v predsini
polozenou bouchacku), ale nasledne odplate. Kdybych vedel, ze je problem
si nejakou zbran obstarat slo by se mi tam mnohem lip.

Neni to tak dlouho co asi 5km od CB v Litvinovicich (bylo to pomerne
hodne v hlavnich zpravach na TV) presne stejne terorizoval jeden z
mistnich ostatni az mu pak roublo uplne a uz nevim kolik tam potom
postrilel lidi - nerad bych se neceho takoveho dockal.

RadekCX