OT Tlumic na zbrane ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Prosinec 19 14:15:57 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 19.12.2005:

> Hele "happy experte" nechces prejit s osobnimi invektivami do
> soukroma??

Jezis, ja si s tebou nechci psat soukrome, ty jsi vzdycky vzteklej,
kdyz pisu neco, co se ti nelibi :-)

> [...]
> =====================================================
> Chapes ten rozdil? Ty si pis, co chces, ale ja dale nebudu rozvijet
> tento OT. Nic ti nezakazuji, ani nemohu, vubec te neokrikuji, nemam
> nic proti tobe ani proti tvym nazorum - ja nazory ostatnich ctim.
> Vubec jsi nepichl do vosiho hnizda, mas jen jiny nazor nez ja. S tim
> se da zit. Ja k tomu jen proste oznamuji, ze s tebou nesouhlasim, mam
> argumenty, ale nebudu v teto konferenci tyto argumenty prezentovat.
> =====================================================
> Ja tu jsem za hulvata, ale za co tu jsi Ty ?????

No nevim, nic me nenapada. Myslis, ze to snad mohlo Radka urazit, ze
jsem mu rekl, ze s nim nesouhlasim, ze mu nic nezakazuju, a ze to
spatne pochopil, kdyz si myslel, ze ja tu chci snad urcovat, co sem
kdo ma psat? Ja bych spis rekl, ze jsem se mu snazil vysvetlit, ze to
vyjadreni se tykalo me osoby a ze ja nebudu argumentovat. Vyjadril
jsem se snad nepresne nebo co mas na mysli?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz