OT Tlumic na zbrane ?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Prosinec 19 13:50:12 CET 2005

> Asi jsem se zle vyjadril. Ja prece nejsem pacifista a neminim spasit
> lidstvo
> tim, ze pujdu proti tanku s kvetinkou mezi zuby. Jen si myslim, ze
> jakako-li
> exkalace sily nikam nevede. Nejaky kver mi je proti sebevrazebnemu
> debilovi
> stejne platny jako mrtvemnu svrchnik. A opravdu si nedokazu vzpomenout na
> jediny pripad, kdy by nekam nakracela arabka omotana vybusninou a nechala
> se
> odstrelit nejakym hrdinnym civilem.

> [...]

Takhle jo , ja to blbe pochopil presne tak s tim pacifistou a kvetinkou na
tank. Nazor teda mame podobny ja jsem taky proti nasili ale nekdy to jinak
nejde jinak by nas mohl nekdo vyhladit :) S tema arabama nezacinejme protoze
to je slozity nejen politicky problem a kdyby ho bylo jednoduche vyresit uz
by to davno bylo. A vim na co narazis . Kdo s cim prichazi s tim taky schazi
nebo jak se to pise.

snehulak