OT Tlumic na zbrane ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Prosinec 19 13:47:41 CET 2005

RV wrote:
> Bohuzel zrovna svycari se dopracovali i k vecem, ktere bych velmi nerad
> videl tady u nas. Mam treba na mysli treba ty jejich ruzne bonzacke
> organizace (treba jen v ramci jedne ulice) kdy se clovek pomalu boji
> cokoliv udelat aby ho soused nenaprasil - ze nazalejva pravidelne kytky
> za oknem.

No bohuzial, toto patri k civilizacii, v principe sa tomu vyhnut neda.

Clovek je vlk a ked nie je kontrolovany, urobi cokolvek. Staci si
pozriet ako sa spravaju vasi zapadni susedia, ktori sa doma boja na
ulici cigaretu odklepnut, na dovolenke v Grecku.

Cim nehovorim, ze sa mi to paci, ale zivot je kompromis.

wek