OT Tlumic na zbrane ?

MK info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 19 13:40:11 CET 2005

> me to prijde naivni . mas pravdu ve vsem a bylo by to krasne kdyby svet
> byl
> bez nasili, ale svet takovy neni a i kdyz nechci sem tam se musim branit a
> uz zrovna proto abych si ochranil ten rodinny krb s detmi a manzelkou . je
> jedno jestli kverem bojovym umenim ci cimkoliv jinym . ale me to tak
> pripada
> ze se nechces smirit s realitou sveta. humanitni reseni ano dokud  to jde
> ,
> ale copak budes ukecavat araba nebo arabku ovesenou vybusninou o lidskem
> pristupu k reseni problemu ? :)

Asi jsem se zle vyjadril. Ja prece nejsem pacifista a neminim spasit lidstvo
tim, ze pujdu proti tanku s kvetinkou mezi zuby. Jen si myslim, ze jakako-li
exkalace sily nikam nevede. Nejaky kver mi je proti sebevrazebnemu debilovi
stejne platny jako mrtvemnu svrchnik. A opravdu si nedokazu vzpomenout na
jediny pripad, kdy by nekam nakracela arabka omotana vybusninou a nechala se
odstrelit nejakym hrdinnym civilem.

Nezlob se, ale radeji necham zlodeje at si vezme co chce a nebudu se ohanet
nejakou macetou. Jiz jsem tu psal, ze jsem se s pouzitim "primerene
sebeobrany" setkal na vlastni kuzi. Uz jsem ale nenapsal, ze me to stalo
jednu podminku, ktera je chvalabohu zahlazena.

Ale kdyz jsi tu uz spomenul ty araby. Coz se takhle vratit do historie a
podivat se kdo s tim terorismem na strednim vychode zacal. Kdo koho tam ucil
jak sirit hruzu a paniku. O tom se tak nejak taktne mlci, ze.

S pozdravem
MK