OT Tlumic na zbrane ?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Prosinec 19 13:19:49 CET 2005

me to prijde naivni . mas pravdu ve vsem a bylo by to krasne kdyby svet byl
bez nasili, ale svet takovy neni a i kdyz nechci sem tam se musim branit a
uz zrovna proto abych si ochranil ten rodinny krb s detmi a manzelkou . je
jedno jestli kverem bojovym umenim ci cimkoliv jinym . ale me to tak pripada
ze se nechces smirit s realitou sveta. humanitni reseni ano dokud  to jde ,
ale copak budes ukecavat araba nebo arabku ovesenou vybusninou o lidskem
pristupu k reseni problemu ? :)

snehulak