OT Tlumic na zbrane ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 19 12:41:37 CET 2005

Petr Zahradnik napsal(a):

>Pomohlo? Komu? Cemu? Proc? To jsou pouze recnicke otazky. Je to Tvuj
>nazor, mas na nej pravo. Ja si myslim neco zcela jineho. Mam pro to i
>argumenty, ktere jsou podlozene necim jinym nez "ja si myslim" a "jsem
>presvedcen ze". Presto je zde nebudu prezentovat, protoze to nema
>zadny smysl. Notabene v konferenci o HW.

Ja jsem to vlakno nechal bezet protoze bylo jako OT a preci jen se
tykalo nejake techniky. Dokud jste si tady notovali kdo co naladuje do
pistole (300g naboje a to zda je videt laserova tecka na necim hrudniku)
tak bylo vse v poradku. Presne jak jsem cekal a psal, ze to bude
pichnuti do vosiho hnizda tak se okamzite zacne argumentovat co do HW
patri a co ne, jakmile se nekdo projevi, ze mu to prijde uchylny!!!

>Trochu se to zvrhlo z tlumicu hluku vystrelu. Tak jsme si pokecali, vy
>jste si tu skoro vsichni krasne pritakali, jak vsichni majitele zbrani
>jsou totalni hovada, kteri absolutne neumeji zbran pouzit, strileji
>kolem sebe na vsechny strany, porovnavaji v hospode velikosti kanonu a
>vlastne maji zbran jen pro leceni mindraku.

Nemam nic proti zbranim, ale ne mezi lidma na ulici. Nemam nic proti
sportovni strelbe. Argumenty typu, ze zbran je vhodna treba i jako
obrana proti zvireti - to ano, ale znamena to ji nosit stale sebou - pes
Vas muze napadnout kdekoliv i pred samoobsluhou u rybnika a ja nevim co
jeste. Mimochodem sam mam za sebou napadeni dobrmanem a ubranil jsem se
bez jedineho kousnuti - to je stejnej argument jako ze vas na zastavce
napadne pes (protoze jste mu slapnul na packu) a vy ho mezi lidma
postrilite.
Bohuzel pripad co zde uvadel MK je posledni dobou vic nez typickej a
dokud se tohle bude dit tak svuj nazor na zbrane mezi lidma nemam duvod
menit. To ze VSICHNI majitel jsou hovada jste si tam pridal sam. Ja
tvrdim, ze hodne z nich jsou hovada a dokud to tak je, tak nechci aby
mel zbran mimo strelnici nikdo.

>K tomu neni nic moc co dodat. Snad jen... Zvlaste jsem se pobavil,
>Radku, kdyz pises, jak nekdo odkojen akcnimi filmy najde v garazi
>bandu chlapu sramoticich se samopalama. Jen si nejsem tak jisty, zda
>je odkojen akcnimi filmy prave ten, koho tam do toho gangsterskeho
>doupete napechovaneho samopaly tak zenes :-)

Primer se samopaly jsem uvedl jen kvuli tomu aby bylo videt, ze zbran
sama o sobe neni samospasitelna. Staci abyste prehlidnul jednoho ze
zlodeju, kterej Vas sejme aniz byste ho videl. To, ze budete mirit na
zlodeje a on nebude mit zadnou zbran, ktery Vas nebude ohrozovat a v
klidu se bude snazit odejit i s vasima vecma - co udelate zastrelite ho?

Nemam potrebu, se k tomu dale vyjadrovat, ale nase spolecnost v blizke
minulosti nikdy osobni zbrane nevlastnila a proto na ne neni zvykla a
jsem za to rad - ne nadarmo se v USA celkem zive diskutuje o zakazu
zbrani a nebyt neuveritelne zbrojni lobby urcite by to uz davno udelali.
Na to aby se lidi pozabijeli staci bezne zahradni naradi.

RadekCX