Re: Naradi Proxxon

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 12:24:07 CET 2005

Nedavno jsem koupil primou brusku Dremel za asi 1700 a nebyla to akce http://dremel.rucni-naradi.cz/dremel-multipro-395pr+dp20629/ . Vibrace mi neprijdou nijak zvlast hrozne oproti necemu podobnemu jmenem KINZO z hyper super. To kdyz pustim na 15k ot./min tak se bojim ze se to rozpadne na tri pulky (prestoze tam jsou valiva loziska na obou koncich rotoru). Az budu doma (ctvrtek) tak se schvalne ze zvedavosti kouknu do toho Dremela jak to vypada vevnitr.
Ales Chlubny